Tagasi olen. Üle kuu aja on mul täna päev, kus jälle midagi maitsvat meisterdada sain. No nii nii hea tunne on. Märts läks meeletult tegusalt, aga väga väga mõnusalt – suurepärased  sõbrad, uued inimesed ja kohad – kuu täis energiat ja rõõmu!

Ma olen chia pudingut tahtnud juba väga ammu teha ning nüüd proovisin ära ja mulle väga maitses, hea teha hommikusöögiks või väikeseks vahepalaks ja katta just endale sobivate marjadega ja puuviljadega. Kõige parem on puding teha valmis eelmisel õhtul, siis jõuab see hommikuks piisavalt seista.


I am back. After a month, today is my first day, where I can spend some time in the kitchen again and experiment. It feels great. March was really busy, but very very enjoyable – fantastic friends, new people and places – a month full of good energy and happiness!

I have been wanting to make chia pudding for quite some time now and today I finally tried it. I liked it a lot, it is a nice treat to make for breakfast or just a snack in between and top with your favourite berries and fruit. The best time to make the pudding is the evening before, so it can cool and set in the fridge overnight.

IMG_1116

 

Vaja läheb:/You’ll need:

  • 240 ml mandlipiima/almond milk
  • 280 g Kreeka jogurtit/Greek yoghurt
  • 3 spl agaavisiirupit/ tbls Agave syrup
  • 1 vanillikauna seemned / vanilla pod, scraped
  • 40 g chia seemneid/chia seeds
  • maasikad ja põldmarjad/strawberries and blackberries

IMG_1117

Sega kokku mandlipiim, Kreeka jogurt, agaavisiirup ja vanillikauna seemned. Sega hulka chia seemned. Lase 30 minutit segul seista. Sega segu veelkord läbi ning aseta külmkappi üleöö seisma. Enne serveerimist kata maasikate ja põldmarjadega.

Head nautimist!


Mix together the almond milk, yoghurt, Agave syrup and scraped vanilla beans. Add the chia seeds.Let stand for 30 minutes. Stir to distribute the seeds if they have settled. Cover and refrigerate overnight. Before serving, cover with strawberries and blackberries.

Enjoy!

 

Advertisements