Minul on see aasta küll kõik uus septembri kuus – uus töökoht, uus kraad ülikoolis ja uus elukoht. Kuna seda kõike on päris ohtralt, siis Ilmselt seetõttu ongi tervis mul viimastel päevadel natukene järgi andnud ja ei tunne ennast kõige paremini. Kõige suurem isu on sellisel ajal puuviljade ja vitamiinide järgi, et kiiresti jälle terveks saada. Seeõttu siin üks mõnus ja kiire retsept, mida omale peale pikka kooli- või tööpäeva koogi asemel teha. Maitseb imehästi. 🙂

DSC04271

  • 5 nektariini
  • oliivõli
  • 200 g paks maitsestamata Kreeka jogurt
  • 0,5 – 1 tl kaneeli
  • vedel mesi
  • piparmünt

DSC04267

Poolita nektariinid, kata ahjuvorm küpsetuspaberiga ja aseta nektariinid ühes kihis ahjuplaadile. Tilguta peale natukene oliivõli ja küpseta 200 kraadises ahjus 20-30 minutit. Nektariinid lähevad ahjus pehmemaks, kuid kuna nektariinil on teine tekstuur, siis nii pehmeks kui ahjuõunad, nektariinid ei lähe. Võta puuviljad ahjust välja ja nirista neile natukene mett. Sega Kreeka jogurt kaneeli ja tükeldatud piparmündiga, lõpus lisa omal soovil veel mesi – maitse, kui magusat jogurtit soovid! Serveeri nektariinid, mille sees on piparmündi & mee jogurt.

See on imehea ja tervislik magustoit!

DSC04273

Advertisements